Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Pia - 2 oktober 2014 08:25

Inte min grej riktigt att sitta stilla....men jag har varit duktig och haft foten väldigt mycket i högläge.

I tisdags fick jag skjuts av Helen så jag kunde vara med på besiktningen av painten som jag var intresserad av.....tyvärr började det med böjprovsreaktion på höger fram...släcktes ganska snabbt...hm....v fram var reaktionen ännu värre ...så redan där tackade jag för mig och väntade inte på att se hur det var i bak.

När jag kom hem så kom nästa kompis....jag visade en annons jag tittat på....hon övertalade mig att ringa.....han står inte långt härifrån så vi åkte dit och tittade på honom i hagen.

Så idag blir det äventyr igen....
Eftersom jag inte kan prova så har jag fått med en duktig tjej här i byn som ska rida....ägaren kan inte visa hästen för hon har brutit benet....

Så min kamrat Kicki som är chaufför ...hon ska först hämta mig.....sen hämtar vi ryttaren...sen hämtar vi ägaren....det är en väldig tur att hon har en Volvo med gott om plats.

Så i em vet jag om jag är intresserad överhuvudtaget...
Ska bli spännande det här !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards