Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Pia - 25 februari 2013 15:32

Den där vintern håller sig då kvar med näbbar och klor.....jag är så less.

Mary hon trampade av sig en sko....tror hon gjorde det med flit när hon märkte ljusare tider och litelite varmare..och kopplade ihop det med att jag sagt att när våren är här...då ska vi åka på träning.

Men nu sitter 4 skor på igen ....ska också påpeka att det var andra gången under åren som jag haft tappsko.....så jag har en bra hovslagare.

Hästarna fick en liten promenad runt byn i går.....Mary såg spöken lite här och där och dessutom höll änderna som bor i branddammen på att skrämmas....så den svängen rider jag inte själv på Mary....Daladis hon bara går hon...henne red jag runt byn en kväll och det gick så bra så....
Tur att dom är olika mina "tanter"...skulle bli lite tråkigt annars.

Nu börjar jag en långledighet så nu hoppas jag på tö....och fort ska det gå med bort bort med snön.

Ovido - Quiz & Flashcards