Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Pia - 30 januari 2014 09:03

I lördags kväll var det dags igen för WE träning......trodde faktiskt att jag blivit förståndigare med åren...men...nä !!
Hur normalt är det att frivilligt ge sig iväg med ponnyn sen lördag em för att sitta i snålblåsten och vänta på sin tur att få komma in i ridhuset.

Jag var ju inte ensam....så vi är många som offrar soffhörnet mot att rida lite Working Equtation.

Daladis var inte så imponerad för hon var gamska spänd och stel.
Men hon är sååå duktig och gör alla moment utan funderingar.

Mary fortsätter jag med enl programmet.... jag är nu inne på lite längre travpass och mer flytta...

Hon är "laddad" så jag får hålla mig alert för hon kommer att ta tillfället som uppstår att "busa" och jag är inte riktigt säker på att jag kommer att uppskatta hennes glädje.

Tänkte klippa Daladis lite på halsen och magen...kan ju vara jobbigt med så mycket päls och jobba.
Tog glad i hågen fram maskinen...hm...den klipper inte...??? hm....den luktar bränt....hm...det ryker om den !!!
Då kom jag på att den hamnade ju under allt bråte när taket rasade in förra vintern....så jag klippte av sladden och får införskaffa en ny maskin.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards