Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Pia - 15 oktober 2013 12:24

Det händer inte så mycket just nu....hästarna njuter av att få gå i sommarhagen och beta.
Jag håller igång mina 2 med uteridning och dressyr.

Men nu är det älgjakt så då får man hålla sig undan ?

Fixat grus runt uteboxen så nu får jag se om leran håller sig borta.

Jag bestämde mig för att nu får det vara slutrökt !!!
Så jag har indoktrinerat mig med boken Äntligen icke rökare...jag har läst den förut och höll upp i 3 veckor ?

Men nu har jag tagit ett steg till och tog kontakt med vårdcentralen ...så nu äter jag Champix och har varit rökfri i 12 dagar !!!
Känner mig jätteduktig och har stor hjälp av tabletterna och regelbundna besök hos röksköterska .... mitt lilla barnbarn ska inte behöva ha en mormor som stinker.

Ovido - Quiz & Flashcards