Alla inlägg den 2 april 2014

Av Pia - 2 april 2014 21:12

Ojoj vilka dagar !! Soligt och underbart ridunderlag inga flygfän som bits och ljusa kvällar ,....snacka om bonusdagar ....jag gillar verkligen icke vinter.

Mary "den där" jag rider enligt schema så gott det går.
Jag skrittar över cavalettibockar 4 stycken 4 ggr ....sen går jag ut på vägen och travar rakt fram....sen skrittar jag genom skogen....ute på vägen igen travar jag hemåt....avslutar ridpasset med 4ggr över cavalettibockar.
Idag la jag dessutom in lite sidvärtsrörelser i skritt.

Nästa vecka är det återbesök och undersökning igen.

Islandsprinsessan får göra rätt för maten.
I helgen var det utepremiär på WEn.... Daladis skötte sig så bra så...men blev lite trött ...och det får ju jag ta på mig....jag har inte ridit ordentligt så hon har den kondition som krävs.
Så nu är det lite planering som gäller.....
Ridning över cavalettibockar ...jag måste lära mig galoppera henne och inte känna mig osäker....så jag har anmält mig till hoppning !!
Klättra regelbundet...
Rida dressyr och lösgöra henne ordentligt...

Hade Mary varit ok...då hade jag delat på jobben men nu får Daladis ta allt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards