Alla inlägg den 30 april 2014

Av Pia - 30 april 2014 09:47

Efter mycket velande hit och dit så har jag äntligen kommit på en lösning....som för mig känns bra.

Jag vill ju inte helt sluta med islandshästar och samtidigt är det jobbigt att hålla igång 2 hästar...men ... då kom jag på att Daladis min fina lilla prinsessa...hon är ju världens sötaste och sååå okomplicerad...men...lite för "kinkig" med hur hon vill ha sin ryttare placerad uppe på ryggen.
Kan jag få tag i någon mer lättriden.....så är det ju lättare att få någon dom kan rida med mig.

Jag vill kunna slänga upp en "unge" och låta dom lufsa runt på ridbanan eller rida med mig ut...på en mer barnstorleksvänlig häst ...Mary är ju lite väl stor...och dessutom vet jag ju inte var den följetongen slutar.

Alltså ska jag försöka göra ett islandshästbyte....någon som har en lite för "tam" häst hemma som hellre vill ha en häst som det går att åka på kurser och kanske tävla lite med...

Får se hur det går...men jag känner att nu har jag i alla fall kommit på en lösning...hoppas bara att det går att genomföra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards