Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Pia - 15 augusti 2013 22:46

Soligt och varmt ...och i min hjärna innebär det att jag ska sätta fart på maken...

Men först gick jag ut och tog in hästarna .... så kl 8 då red jag Daladis på banan...tränade lite grand på grind...jag ska ju rida och visa upp att WE fungerar alldeles utmärkt på islandshäst när klubben har sitt jubileum om ett par veckor...och då är det ju bra om vi kan det momentet.
För övrigt så blev det lite lösgörande arbete och öka - minska tempot.

Mary gick på banan igår och fick också en genomkörare i lösgjordhet...och så "skuttade" jag över ett lågt hinder några gånger... så idag blev det skogen för "den där"

Kl 10 var jag klar med ridningen och 2a frukost ....sen sågade vi ved i 4 timmar...så nu är ett bekymmer ur världen...

Sen åkte vi och köpte kräftor som belöning ....

Torsdagsmys är inte helt fel

Ovido - Quiz & Flashcards