Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Pia - 5 mars 2014 20:16

Jag dippar lite just nu i min tro på att det fixar sig med "den där" Mary.
Det kan låta hemskt men det är nästan så jag önskar att dom sa: tyvärr nu kan vi inte göra mer....

För det är mentalt jobbigt....jag tror hon är dålig ... Det här ser ju bra ut.... Jag tror hon är ok... Sorry hon är halt.... Jag är tveksam... Hon är oren men det blir nog bra det här och om hon inte går rent vid nästa besök .... då ultraljudar vi senorna.
Jaha....och sen då ???

Mary är en så go häst ...lite knepig ok det är ju ett sto.
En rejäl häst med bra gång.
Pigg och framåt.
Snäll mot barn och hundar... ranglåg och vill inte bråka i hagen.
Mary är en väldigt väluppfostrad dam med stor värdighet.....

Men...alltid ett men ..... det är så tråkigt att "den där" ska behöva ha det så jobbigt med sina smärtor... för hon visar det ju genom att kännas och se olycklig ut...olustig och irriterad men inte arg.....
Hon biter verkligen ihop.....undrar hur denna i grunden Goa häst kommer att vara utan smärtor....

Som ni förstår....jag vill verkligen få lära känna den riktiga " den där" Mary !!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards