Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Pia - 14 mars 2014 08:29

Återbesöket igår gjorde väl inte mig så mycket klokare...... men ingen ny hälta visade sig i alla fall....och det får jag väl vara nöjd med

Det var en fräsch Mary som visade upp sig i longeringslinan med en härlig svikt i steget.

Vid böjprovet av frambenen då tyckte Mary att det gjorde lite ont i höger och ingen reaktion på vänster.

"den där" blev lite drogad inför ultraljud och rakad på gaffelbandsfästena.

Inga stora förändringar syntes....och det var ju bra....men....det där jäkla men igen....förmodligen någon skada någon gång som gör att cirkulationen i höger är lite "seg"

Stötvågbehandling för att få igång cirkulationen...en till om 2 veckor.

Lite mer väntan och kaffe.

Sen var det dags för lite kiropraktik...nålar en stund och IB var lite fundersam över varför Mary var sååå spänd vid korset och frågade om hon rullat sig....men nej det hade hon inte.

Sen var det dags för hemfärd efter "bara" 3 timmar.

Nytt igångsättnings schema....skritt 1 vecka och sen ska jag lägga in korta travpass rakt fram på hårt underlag skritta cavaletti och i skogen på jämt underlag.

Återbesök om 4 veckor.

Så nu kör vi jag och " den där" Mary !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards