Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Pia - 30 juni 2013 16:55

Det går upp ner bakåt och framåt med Mary just nu ?....
Igår red jag på ängen och travade och galopperade i båda varven ....och faktiskt ganska hyfsade fattningar ?
Jag var jättenöjd !!

Idag....då ville Mary absolut ingenting... Jag har ställt upp lite WE hinder och tyckte det var dags för lite trimning på banan .... ack vad jag bedrog mig.
Serpentiner ok....ville träna på bommen eftersom det är lite knepigt för hästarna att stanna och ha bommen under magen... då försöker hon rusa iväg och växer fast framför...suck ?

Jag har gjort fållan lite provisoriskt utan klocka men gå in och backa är ju bra att träna på....jo hejsan... Mary skulle först inte gå i närheten....sen gick hon iaf in ...DÅ...vill hon inte backa ut...så där stod vi...jag försökte lirka ...men nä ...då böjde jag mig fram och petade på med spöet på benen...till slut så gick hon bakåt ?sen var det balanstrav...inte svara för skänkeln...."Den där"Mary var billig idag !!!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards