Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Pia - 8 juli 2013 17:11

Fy !!! Nu är dom blodtörstiga och tar tuggor av både folk och fä, dom där bromsarna....
Så nu vänder jag på ordningen....med andra ord får jag gå ut innan jobbet och ta in hästarna ....dom står inne på dagarna...så dom slipper bromsarna men slåss med myggorna på natten istället ... Jag tror det är skönare för dom. ?

Mary gillar tyvärr att bada i badkaret...eller rättare sagt hon sparkar ut vattnet och skitar ner...alltså vill som andra få nytt när jag precis har kört dit vatten...så det blir mycket köra vatten ...bästa traktorn har punktering så jag får köra med skottkärra ....sådär 3 vändor med hinkar och vattenkannor...

Nu rider jag ingenting på banan utan bara skogspromenader eller på ängarna.... så alla är på gott humör ?

Lite regn skulle inte skada,mitt bete växer dåligt just nu....men jag ska inte klaga....jag älskar värmen !!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards