Alla inlägg den 27 april 2013

Av Pia - 27 april 2013 10:05

Fredagar brukar jag inte rida, men idag ska jag på första Working Equation träningen så då behövde hästarna få röra på sig.

När jag var redo att gå ut...då började det regna !!!! men vädrets makter var med mig och det blev solsken.

Daladis fick en längre tölt sträcka och det tror jag hon tyckte var ganska skönt....sen har jag bestämt mig för att försöka trampa upp en stig i kanten på en stor åker....och det är Daladis jobb, hon går ju fram överallt när jag ber henne....så det blir nog bra.

Mary galopperade jag på ridbanan och hon skötte sig jättefint....inga hopp och skutt....och inget tjurande....visst är det mycket jobb på henne men bara att hon går framåt är ett +.

Vet inte än vem av dom som får åka idag.....beror lite på om jag får sällskap av en kompis.....då får Mary åka.....ska jag åka själv ...då blir ett Daladis....men jag vill ju såååå gärna att det blir Mary jag tar med mig.....

Av Pia - 27 april 2013 10:05

Fredagar brukar jag inte rida, men idag ska jag på första Working Equation träningen så då behövde hästarna få röra på sig.

När jag var redo att gå ut...då började det regna !!!! men vädrets makter var med mig och det blev solsken.

Daladis fick en längre tölt sträcka och det tror jag hon tyckte var ganska skönt....sen har jag bestämt mig för att försöka trampa upp en stig i kanten på en stor åker....och det är Daladis jobb, hon går ju fram överallt när jag ber henne....så det blir nog bra.

Mary galopperade jag på ridbanan och hon skötte sig jättefint....inga hopp och skutt....och inget tjurande....visst är det mycket jobb på henne men bara att hon går framåt är ett +.

Vet inte än vem av dom som får åka idag.....beror lite på om jag får sällskap av en kompis.....då får Mary åka.....ska jag åka själv ...då blir ett Daladis....men jag vill ju såååå gärna att det blir Mary jag tar med mig.....

Ovido - Quiz & Flashcards