Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Pia - 28 oktober 2012 08:04

Nu är det verkligen vackert vinterväder....men som tur är har det inte kommit ngn snö....fast - grader.

Som jag trodde så är det "islandsprinsessan" som i huvudsak står i deras hus...men Mary fick faktiskt göra ett litet besök där inne.

Igår provade jag att longera....och det var verkligen något Mary gjort förr....men eftersom min hjärna inte hängt med på att det blir halt när det är kallt...så satte hon sig på rumpan när hon hade lite för bråttom....
Nu har jag då fått fundera på varför hon är så annorlunda med ryttare på ryggen när hon kan gå så väldigt avslappnat i lina....
Måste leta broddar idag....har nog bara 8 st...så det blir Mary som får ta dom så får prinsessan i morgon.

I veckan kommer elektrikern så jag får ström lite här och där....men då innebär det att jag måste slåss med en väldigt tung korp för att lägga ner ett rör till elkabeln.....så det blir dagens projekt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

ponnytantens gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards