Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Pia - 3 oktober 2012 11:40

Ibland har jag lite svårt att säga nej....o igår var en sån gång..
Jag åkte och hade lektioner...vilket jag egentligen slutat med för sådär 15 år sedan .....första lekt var väl ok...men den andra !!! "tant" lekt....med en gammal o då menar jag gammal o sliten ponny med tempot ett steg idag o ett i morgon.
En nordsvensk som inte förstod vad hon gjorde där och helt outbildad...alltså for hon mest runt och ruskade på huvudet.
Nästa var en iofs väldigt söt och fantastiskt bussig Thinker som var inlånad ett par lekt.
Till sist en utbildad trevlig lektionsponny.

Hur i herrans namn har man en vettig lektion med den blandningen....och kunna gå därifrån och känna att jag gjort ett bra jobb och lämnar nöjda elever...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards