Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Pia - 15 oktober 2012 19:02

Har inte blivit så mycket ridet i helgen...en sväng i lördags då Mary faktiskt överträffade sig själv tror jag......men jag upptäckte att hon förstår eller vill inte förstå helt vanlig galoppfattning !!!??? varken från skritt eller trav...iofs hade jag inte så lång sträcka på mig på en liten väg att försöka....men i min värld ingår det i basic utbildningen.

Mary var iaf cool när vi skrämde iväg 4 rådjur på hygget...och gick klokt bland stubbar,högt gräs o ris.
Väl hemma "skuttade" jag lite över bommar....i båda varven...en gång fick jag snurra henne....sen lyssnade hon igen. Nu rider jag på rakt pessoa i andra ringen och det fungerar bra.

Nu när jag kvällsfodrade tog jag av dom blöta täckena...visst maken kommer att bli jätteglad över doften i badrummet....då såg jag att Mary är full av "välmåendeprickar" oh vad glad jag blev!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards