Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Pia - 23 oktober 2012 19:51

Äntligen börjar vindskyddet bli färdigt... kört på en väldig massa grus idag. Tur att trädgårdstraktorn med tillhörande kärra ställer upp   


Jag har dessutom fått allt målat idag till friggeboden.... och nästa vecka kommer elektikern.


Så idag blev det bara en ridtur på Mary.... och ja mitt träd röjande på ridstigen igår fungerade alldeles utmärkt även på den stora ponnyn.

Hon travade på så ordentligt så... och så på hemvägen då börjar hon smågaloppera-studsa och rätt som det var bockade damen.... och det är något man inte får göra med äldre damer på ryggen !! Ok jag satt kvar... men det är inte kul   

Jag blev givetvis lite sur på henne och tänkte som så att då jobbar vi lite på banan.... trav-springer på tvären-smågalopperar-slår med huvudet .... tur jag provred syntetsadeln som hade tygsits för där satt jag ganska så stadigt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards