Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Pia - 22 oktober 2012 19:25

Tänkte rida ut i skogen idag...dels för det fina vädret och att jag hade rensat ridstigen från överhängande träd samtidigt som hundarna fick en promenad....men precis när jag skulle sitta upp på Mary stannade en kompis till.
Det blev mao en stund på ridbanan....Mary var riktigt fin och travade på hyfsat avslappnad medans vi pratade på....
Sen....råkade jag tappa det lilla korta spöt....haha häxan tog tillfället i akt och växte fast...småstudsade...och blev allmänt odräglig....ända tills jag insåg att det var smartare att kliva av och hämta mitt minispö...
När jag fått det i handen testade hon bara lite till och sen fortsatte vi "jobbet" ....klapp på halsen och tack för idag.
Ridstigen blev testad av Daladis istället....men jag kom ju fram förut med henne ..... jag tror den även kommer att fungera med Mary

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards